Az egyetemi koleszban valószínűleg az sem zavart, ha a hűtődből lábon hajtottad ki a lejárt szavatosságú kajákat. Ha a helyzet azóta megváltozott, olvass tovább.

Újabb jó hír a koffeinfüggőknek!

Szervezeted és sejtjeid működéséhez nagy szükséged van fehérjére. Donald Layman, az Illinois-i Egyetem táplálkozástudományi professzora segít megérteni, miért.

Mozgasd át magad ezekkel a gyakorlatokkal, hogy jobban fejlődjenek az izmaid!

BJ Gaddour mutat egy könnyű, de nevetségesen hatásos edzéstervet. Mi kell hozzá? 20 perc és egy súlyzó.

A has-, a váll- és a farizmok azt se fogják tudni hirtelen, ki szórakozik velük!

A hasizom az, aminek edzésére – a bicepszhez hasonlatosan – rá lehet kattanni. A kockás has mindig is edzettségi mutató volt, egyfajta szexuális kisugárzás jele, sőt még a munkamorálé is.

A “Back Abs” fogalma szerint legyen a hátad ugyanolyan kidolgozott, mint a hasad.

Ez a variáció könyörtelen lesz minden izmoddal a válltól a csípőig.

Engedd szabadjára a testedben lévő Erőt, hogy izmosabb legyél. Aztán te is jedi lehetsz.

30. oldal / 32

Szeretne hasonló cikkeket olvasni?

Értékelje a munkánkat és lájkoljon minket!