Zöldségben a szupererő!

Vonzóbbá, erősebbé és termékenyebbé tesz.

hirdetés

A tudománynak köszönhetően mára tudjuk, hogy a zöldségek fogyasztásával gyorsabbak, szexisebbek és természetesen egészségesebbek lehetünk.

1. Jobb közérzetzoldsegeves 05

A fokozott gyümölcs- és zöldségfogyasztástól nyugodtabbnak, boldogabbnak és energiával telibbnek érezhetjük magunkat a mindennapokban. A szakemberek szerint naponta nagyjából hét-nyolc adag tenyérnyi gyümölcsöt és zöldséget kellene ennünk ahhoz, hogy jelentős pozitív változást tapasztalhassunk a közérzetükben. A kutatók ugyanakkor rámutattak arra, hogy a tanulmány ugyan ígéretes összefüggést mutat az egészséges táplálkozás és a jó hangulat között, de további vizsgálatokra lesz szükség az eredmények alátámasztásához.

2. Egészséges menü a spermákért

A C-vitamint tartalmazó ételek támogatják a nemzőképességet, amit citrusfélékből, brokkoliból, spárgából és paprikából meríthet a szervezetünk.

hirdetés

3. Vonzóbbá tesz

A legújabb vizsgálati eredmények szerint napi öt adagnyi zöldség és gyümölcs elfogyasztása vonzó aranyló fényt kölcsönözhet a bőrnek. A répában, paradicsomban és mangóban található természetes sárga-vörös pigmentek a bőr alatti zsírrétegben lerakódva bőrünk árnyalatát is megváltoztathatják - állítják a St. Andrews Egyetem munkatársai, akik szerint már napi plusz két adag zöldség és gyümölcs elfogyasztása esetén is rövid időn belül láthatóvá válik az eredmény.

4. Halhatatlanság!zoldsegeves 04

Bár ez mind csak álom, de kerülj hozzá közelebb. Nem kell mást tenned, mint naponta 3 adag zöldséget és/vagy gyümölcsöt egyél meg! Az Oxfordi egyetem kutatói szerint életek tízezreit lehetne megmenteni ezzel az igen egyszerű tanáccsal.

5. Védik az agyad

Egy 2002-es kutatás szerint a sok zöldség fogyasztása csökkenti az időskori agy kapacitás csökkenését, ami sokszor a korral együtt jár. Azonban a gyümölcsök nem hatnak ránk ugyanígy.

6. Erőssé tesz

A stockholmi Karolinska Intézet kutatói végre bizonyítékokkal is alá tudták támasztani, hogy a spenóttól valóban dagadnak az izmok: a spenótban és számos más zöldségben természetes állapotban megtalálható nitrát ugyanis erősíti az izmokat.

zoldsegeves 02

hirdetés

7. Gyorsabb is lehetsz

Jobb teljesítményre sarkalló erősítőnek számít a cékla - egy új kutatás szerint ez a népszerű, lila színű zöldség lehet a titka a sportolók sikerének. Tudósok felfedezték, hogy azok a sportolók, akik sült céklát ettek futás előtt, gyorsabban futottak vetélytársaiknál.

hirdetés

Értékelés:
(0 szavazat)
Kövess minket a facebookon is!
aferfi.hu facebook
Megjelent: 3280 alkalommal

Szeretne hasonló cikkeket olvasni?

Értékelje a munkánkat és lájkoljon minket!