Edzésterv pihenőnapra

Mozgasd át magad ezekkel a gyakorlatokkal, hogy jobban fejlődjenek az izmaid!

hirdetés

1/ Járás magas térdemeléssel 

Állj vállszélességű terpeszbe. Bal térded húzd fel, amilyen magasra tudod, és lépj egyet előre. Ismételj jobb lábbal. Menetelj 10 métert, majd sétálj vissza! 10 sorozatot végezz.

2/ Oldalazó szökdelés

Állj vállszélességnél kisebb terpesz-be. Told hátra a csípőd, süllyeszd súlypontod (csípő a térd felett marad). Szökdelj 10-et balfelé, majd  jobbfelé.

3/ Karkörzések

Karjaidat nyújtsd ki oldalsó középtartásba, tenyerek előre néznek. Nyújtott karral kezdetben kis, majd egyre nagyobb körzéseket végezz! Csinálj 10 kört előre, 10-et hátrafelé!

Forrás: MH; Kép: Europress

 

Értékelés:
(0 szavazat)
Kövess minket a facebookon is!
aferfi.hu facebook
Megjelent: 878 alkalommal

Szeretne hasonló cikkeket olvasni?

Értékelje a munkánkat és lájkoljon minket!